onsdag den 29. august 2012

En halv dag i Curitiba!

Curitiba og frosne tæer!

Jeg har været i Curitiba for at besøge min danske veninde Amalie. Det var lige en lille biltur på 6-7 timer, som forresten er ingenting her i Brasilien :) Hun er også en udvekslingsstudent fra Rotary i Danmark. Det var virkelig hyggeligt, og det var skønt at kunne snakke dansk med en igen (selvom vi dog hele tiden kom til at slå over i delvist engelsk og delvist portugisisk). Dog var jeg der kun i meget kort tid, så jeg bliver nødt til at komme tilbage snart igen, så jeg kan se byen!

Til Rotary møde i Curitiba (som jeg btw slet ikke havde regnet med jeg skulle med til...) Men det var rigtig hyggeligt!


Flere udvekslingsstudenter fra Curitiba

Dejlig dansker, søde Érika og jeg før middag :)

Amalies dejlige host-famile!

Ja det er ikke altid tropeland hernede i Brasil... Blev nødt til at låne en dynejakke, da både mine Tæer og knoer var blevet helt lilla. Der er nemlig ikke noget der hedder opvarmning i husene hernede. For hvad skal man bruge det til i de andre 10 måneder med sommer, sol og sandstrand! (Jeg savner dog lidt en brændeovn og min elskede radiator)

I kulden (stuen) Det er meget tæt på at man kan se min ånde!





Beijos! 

Ingen kommentarer: