onsdag den 29. august 2012

Interact

Jeg har været til forskellige interactmøder her i Pato Branco. Byen har nemlig ikke kun en, men nemlig omkring 5 klubber. Interact er en slags Roary for unge. De som holder møde en gang om ugen og derudover laver og deltager de i en masse projekter. Jeg har indtil vidre været med til to projekter. Den første gang skulle vi hen i en børnehave, og hjælpe de små børn med at lave gaver til deres fædre. Fars dag er nemlig noget større hernede end den er derhjemme i Danmark!

Den anden gang var jeg henne på en skole, hvor vi igen skulle stå for nogle aktiviteter. Børnene var omkring de 9 år. Det var virkelig fedt, for børnene syntes at det var rigtig spændende at jeg kom fra Danmark. Det endte med, at jeg gik hjem med en masse skønne skønne breve og tegninger fra dem. I kan se nogle af dem længere nede :)

Jeg ved endnu ikke om jeg kan joine en klub, og i så fald hvilken. Men det finder jeg nok ud af :)


Århh " You is biurifoul" - der var nogle af dem der allerede havde lært lidt engelsk!



.Beijos <3>

Ingen kommentarer: